پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
غلام زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد از انتشار شیوه نامه اجرایی اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست بودم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
شعار سال: غلام‌زاده؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت‌های فناورانه در قالب‌های مختلف عنوان داشت: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد اعتماد بر تخصص و توانمندی اساتید، پژوهشگران و فناوران جامعه عظیم دانشگاه و با ماموریت حمایت از فعالین در زیست بوم فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور فعالیت رسمی خود را به صورت عملیاتی آغاز کرده است.

وی افزود: این صندوق در محور‌های مختلفی از جمله ضمانت نامه‌های معتبر برای پیش پرداخت و حسن انجام کار پروژه‌های مختلف، تسهیلات متنوع در قالب خطوط اعتباری، جعاله، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه، توسعه محصول و ...، خدمات عاملیت مالی، ارائه خدمات سامانه ستاد و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و نهاد‌های عمومی، ارزیابی و ارزشگذاری طرح‌های فناورانه و انواع مشاوره مالی، حقوقی، سرمایه گذاری، ارزیابی و ... خدمات خود را ارائه می‌کند.

غلام‌زاده با بیان اینکه اولین طرح حمایت از شرکت‌های زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان عمومی در کل کشور و در حوزه‌های فناوری مختلف آغاز شده، عنوان داشت: این طرح با اعطای ۷ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۶ درصد به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. طرح صرفا ویژه اشخاص حقوقی و شرکت‌های اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی که شامل کلیه شرکت‌های مستقر در فضای دانشگاه، شرکت‌های اعضای هیات علمی، فارغ التحصیلان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد است.

وی مهلت ارسال طرح در این فراخوان را تا ۲۰ مردادماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: متقاضیان می‌بایست جهت آشنایی با شیوه نامه اجرایی فراخوان و همچنین دانلود فرم خام تکمیل طرح به سایت صندوق به نشانی http://azadfund.ir مراجعه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۹۱۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۹۵۳۷۱۹، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین