پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
اینکه وزیری و مدیر ارشد دولتی، به هر صورتی که مایل بود کار کند و در پایان ناکارآمدی‌اش با انواع توجیه‌ها، بهانه تراش‌ ها و حتی کنار گذاشتن‌ها، فراموش شود، زیبنده نظام دارای مختصات جمهوری و اسلامی نیست. مردم در جمهوری اسلامی ایران، چگونه باید مطالبه گری قانونی داشته باشند. تا کی روند پر هزینه جاری باید برقرار باشد؟ علی کریمی در نقد عملکرد نمکی وزارت بهداشت، حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.
شعار سال: داستان حملات اینستاگرامی علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران، به سعید نمکی، وزیر بهداشت ادامه دارد. در واقع هنوز اظهار نظر عجیب سعید نمکی در ارسال نامه به وزیر بهداشت هند روی اعصاب علی کریمی است و او دوباره چنین موردی را یادآوری کرده و اینبار خطاب به سعید نمکی نوشته نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم.

 ماجرای نامه نمکی به وزیر بهداشت هند مربوط به زمانی بود که شیوع ویروس کرونا در این کشور بسیار پیشرفت کرده بود. آن روز‌ها نمکی از طرف ایران اعلام امادگی کرد به هند در مهار کرونا کمک کند. علی کریمی آن زمان خطاب به نمکی نوشت که شما اگر می‌توانی ایران را دریاب بقیه به شما نیاز ندارند!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۰۰۶۸۵، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین