پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
رئیس پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد اف‌بی‌آی معتقد است نمی‌توان هیچ اتهامی را علیه کلینتون بر سر استفاده وی از ایمیل شخصی مطرح کرد.

شعار سال: جیمز کومی رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در نامه ای به کنگره اعلام کرد بررسی بخشی از رایانامه های هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به تازگی کشف شد در نتیجه گیری اف.بی.آی در این باره تغییری بوجود نیاورده است.

وی افزود اف.بی.آی همچنان معتقد است نمی توان هیچ اتهامی علیه کلینتون برسر استفاده وی از راینامه های شخصی مطرح کرد.

« اف.بی.آی» بررسی خود را درباره رایانامه های جدید به دست آمده از کلینتون کامل کرده است. ما نتیجه گیری های خودمان را در این باره تغییر نداده ایم و بر آنچه که ما ژوئیه در ارتباط با استفاده کلینتون از رایانامه شخصی مطرح کردیم تاکید داریم.»

وی تاکید کرد «‌ تیم تحقیقاتی اف.بی.آی بررسی حجم عظیمی از رایانامه هایی را که از وسیله ای غیر مرتبط با تحقیقات درباره مسله رایانامه شخصی کلینتون به دست آمده بود ، 24 ساعته دنبال کرد. ما در این تحقیقات همه ارتباط ها با کلینتون و از کلینتون را در زمانی که وی وزیر امور خارجه بود بررسی کردیم اما تغییری در نتیجه گیری قبلی ما حاصل نشده است.»

از سوی دیگر مدیر روابط عمومی هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت از حل و فصل مساله رایانامه های هیلاری کلینتون خوشحال هستیم.

جنیفر پالمیری در اظهاراتی در پنسیلوانیا گفت ما نامه اخیر کومی رئیس اف.بی.آی به کنگره را دیده ایم. ما از اینکه وی به این نتیجه رسید خوشحالیم و ما مطمئن بودیم که این گونه خواهد شد.

وی افزود او نتایجی را که در ماه ژوئیه به آنها دست یافته بود، تایید کرد و ما خوشحالیم که این موضوع حل و فصل شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17 آبان 1395، کد مطلب: ۵۸۵۰۰۷۹:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین