پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برنامه‌های «محمد پیری» یکی دیگر از داوطلبان پذیرش مسئولیت شهرداری قزوین را مورد بررسی قرار دادند.
شعارسال: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه بررسی شرایط نامزد‌های تصدی گری مسئولیت شهرداری قزوین دو نفر دیگر آقایان سید کاظم مجابی و محمد پیری با حضور در صحن شورا دیدگاه‌های خود را برای مدیریت شهری ارائه کردند.

محمد پیری، محور‌های اصلی برنامه‌های ارائه شده خود را در چند بخش خلاصه کرد و گفت: تمام برنامه و طرح‌های شهرداری قزوین باید به صورت شفاف در معرض قضاوت شهروندان قرار گیرد تا با جلب اعتماد آن‌ها از مشارکت عمومی برای تسریع در کار‌ها استفاده شود.

وی بیان کرد: در قزوین مدیریت به صورت جزیره‌ای انجام می‌شود در حالی که بایستی مدیریت یکپارچه داشته باشیم و با اقتدار از منافع شهروندان دفاع شود.

این داوطلب حضور در شهرداری قزوین اظهارداشت: محور نسیم شمال با توجه به اهداف احداث آن و ظرفیت باغستان می‌تواند به عنوان محور جاده سلامت برای استفاده شهروندان و جذب گردشگران مورد استفاده قرار گیرد و صیانت از باغستان از اولویت‌های آینده مدیریت شهری قزوین خواهد بود و به گونه‌ای حرکت خواهیم کرد تا توسعه شهر به این میراث ارزشمند آسیب نرساند.

اجرای زیرساخت‌های هوشمند به عنوان یک الزام مدیریت شهری، محور قرار گرفتن مساجد در امور فرهنگی، برون سپاری بخشی از خدمات شهرداری به بخش خصوصی و چابک سازی فعالیتها، از دیگر پیشنهادات این داوطلب پذیرش مسئولیت شهرداری قزوین بود.
 
برنامه‌های جدید گزینه‌های احتمالی شهرداری قزوین
 
پیری همچنین در خصوص توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهری، ساماندهی ورودی‌های شهر، جذب سرمایه گذار برای اجرای طرحها، ایجاد نشاط و شادابی در محلات و ساماندهی نیرو‌های شهرداری پیشنهاداتی ارائه کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پس از استماع برنامه‌ها و دیدگاه‌های «محمد پیری» سوالات خود را مطرح کردند که این نامزد به آن‌ها پاسخ داد.

محمد پیری کارشناس ارشد شهرسازی است و در سابقه اجرایی خود شهرداری اقبالیه، تاکستان، دانسفهان را نیز در پرونده کاری دارد.
 

برنامه‌های جدید گزینه‌های احتمالی شهرداری قزوین

 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۲۰۹۲۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین