پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
پس از اعلام تعطیلی کشور از سوی ستاد ملی کرونا، براساس گزارشات واصله، از ساعت ۱۶ روز گذشته تا ساعت ۱۰ صبح امروز، نزدیک به ۲۰ هزار خودرو با پلاک غیربومی وارد استان گیلان شده اند.

  شعار سال: به نظر می‌رسد علی‌رغم دستور دادگستری گیلان مبنی بر مسدودسازی راه‌ها، عملا اراده لازم از سوی استانداری و مسئولین نیروی انتظامی و راهور، برای مسدودسازی ورودی‌های استان وجود ندارد و شاهد ورود هزاران مسافر به گیلان هستیم.
 
با توجه به روند کنونی، سوالی که مطرح می‎شود آن است که آیا قرار است استاندار گیلان با گل و شیرینی به استقبال مابقی مسافران برود و مردم استان را گرفتار شیوع گسترده‌تر کرونا کند یا به عنوان رئیس شورای تامین استان، قاطعانه به مسدودسازی ورودی‌های استان اقدام خواهد کرد؟
 
متاسفانه تا لحظه نگارش این خبر، شاهد ورود گسترده خودروهای با پلاک غیربومی به استان هستیم و در صورت عدم اتخاذ تصمیمی سریع و قاطع مبنی بر انسداد  ورودی‌های استان، وضع کرونایی گیلان قطع به یقین، سیاه‎تر از گذشته خواهد شد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  گیل خبر، تاریخ انتشار: 24 مرداد1400، کدخبر:472178 ، www.gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین