پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۵۸۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مجموع تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور، از آمادگی مجدد بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا خبر داد.

شعار سال: مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود مطلبی را در خصوص تعداد مجموع فوتی های کرونایی در کشور به اشتراک گذاشت و از آمادگی بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا خبر داد.
 
متن کامل پست اینستاگرام رئیس اتاق بازرگانی تهران به شرح زیر است:
 
«مجموع جان باختگان کرونا در کشورمان براساس آمار‌های رسمی به بیش از ۱۰۰ هزار عزیز هم وطن رسید. چه سرمایه‌های اجتماعی را در ۱۸ ماه گذشته از دست دادیم و هزاران خانواده سوگوار شدند؛ خانواده‌هایی که زخم‌ها و دردهایشان به این سادگی‌ها التیام پیدا نخواهد کرد؛ کرونا به ما نشان داد که ضعف‌های شدیدی در مدیریت بحران داریم و‌ ای کاش زودتر از عملکرد‌های اشتباه درس بگیریم و با استفاده از خرد جمعی و بهره گرفتن از تمام ظرفیت‌ها (متخصصان، تشکل‌های مدنی، بخش خصوصی و مردم) طرحی نو در اندازیم تا همچنان شاهد جان باختن عزیزانمان و شروع پیک‌های جدید نباشیم.
 
اتاق تهران و فعالان بخش خصوصی این آمادگی را دارند تا همچون ماه‌های گذشته و براساس مسئولیت اجتماعی خود در کنار بیماران، کادر درمان و مسئولان باشند. ما همچون گذشته برای واردات واکسن و برطرف کردن نیاز‌های کشور در این شرایط سخت اعلام آمادگی می‌کنیم. در ایام عاشورای حسینی یادی کنیم از تمام هم وطنانی که در ماه‌های گذشته براثر کرونا جان باختند.»

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:   28 مرداد   1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7861368

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
حتما باید این تعداد از مردم فوت بشوند و بعد بخش خصوصی وارد کار شود، چرا زودتر از این خبری نبود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
با وارد شدن بخش خصوصی و واردات بیشتر واکسن میشه روزهای بهتری رو داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین