پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۵۹۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
رییس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، اظهارکرد:: با تسهیل فضای کسب و کار در رشته‌های کمتر توسعه یافته، آموزش مستمر و تداوم آموزش نمایندگان وطراحی و تنوع محصولات جذاب، می‌توان شاهد تحول در بازار بیمه بود.

شعار سال:حسین طاهری گفت: صنعت بیمه درزمینه آموزش شبکه فروش عملکرد خوبی نداشته و راهکاری هم برای آن درنظر نگرفته است.
 
وی، افزود: شرکت های بیمه ای برای رشته هایی مانند شخص ثالث، درمان و بدنه اتومبیل که ضریب خسارت بالایی هم دارند با یکدیگر رقابت کرده و به توافقات خود در سندیکای بیمه گران پایبند نیستند.
 
رییس شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، توضیح داد: زمانی صدوردر رشته های کمتر توسعه یافته رشد می کند که مراحل صدور، بازدید و تمامی مسائل تسهیل شود.
 
رییس شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، گفت: صنعت بیمه با دستوری عمل کردن هیچ وقت توسعه پیدا نمی کند اما با جذاب کردن  رشته های بیمه ای  در کنار پرداخت کارمزد بهتر یا کوتاهتر کردن مراحل صدور و آموزش کافی به نماینده می توان در این زمینه رشد کرد.
 
طاهری، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا روند آموزش در شرکت های بیمه ای تا حدودی متوقف شده، گفت: بعضی از شرکت های بیمه ای از کلاس های آنلاین به عنوان جایگزین استفاده کردند اما نه به آن صورتی که قابل توجه باشد.
 
وی، تصریح کرد: اگر قرار باشد که اینکار انجام شود باید یک برنامه مدون آموزشی و مستمردرآموزش وجود داشته باشد،گاهی کلاس های تک جلسه ای برگزار می شود و از نماینده این انتظار می رود که با همان یک جلسه وارد حوزه ای شود که تا دیروز وارد آن نشده که این امرامکانپذیرنیست.

صنعت بیمه درحوزه بیمه نامه های مهندسی کار ویژه ای انجام نداده است
 
رییس کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا، معتقد است که نماینده به دنبال این است که سبد خودرا متنوع تر کند و هیچ نماینده ای نمی خواهد که با تعداد اندکی محصول کار کند زیرا همیشه درمعرض خطر از دست دادن بازار قرار دارد.
 
وی، افزود: نمایندگان تمایل دارند که به بیمه نامه های جدید ورود کرده و سبد پرتفوی خود را بزرگ تر کنند که منافعی هم برای آنها خواهد داشت ولی دراین زمینه کم کاری به عهده شرکت های بیمه ای است که زیاد کار نکرده اند.
 
رییس شورای هماهنگی تشکل های صنفی نمایندگان صنعت بیمه،با بیان اینکه صنعت بیمه درحوزه بیمه نامه های مهندسی کار ویژه ای انجام نداده است، افزود: همه کارخانجات و تولیدکنندگان از بیمه نامه های شکست استقبال خواهند کرد اما درحال حاضرچند کارخانه در کشور بیمه نامه شکست را تهیه کرده است؟
 
وی، با اشاره به تعداد خیلی کم کارخانجاتی که از بیمه نامه شکست استفاده می کنند، اظهارکرد: درحالیکه بیشترکارخانجات نیازمند چنین پوشش هایی هستند که ازدلایل آن هم این است که عمومیت پیدا نکرده و صنعت بیمه راجع به آن تبلیغ نکرده است.
 
طاهری، اذعان داشت که این موضوع تبلیغات گسترده ای می خواهد که متولیان صنعت بیمه (سندیکا و بیمه مرکزی) باید به این حوزه ورود پیدا کنندو یکی از مطالبات شبکه فروش از بیمه مرکزی به عنوان نهاد حاکمیتی این است که درحوزه تبلیغات قوی تر عمل کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری چابک، تاریخ انتشار: 30 مرداد1400، کدخبر: 17291،www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین