پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
عضو حزب اعتماد ملی گفت: آنچه که منتشر شده واقعیتی است که به تصویر کشیده شده و متاسفانه وجود دارد. ما در گذشته بار‌ها نسبت به این شرایط اطلاع رسانی کرده بودیم، اما توجه‌ای به آن نمیشد. انتشار این تصاویر به وجه نظام و جمهوریت کشور لطمه وارد کرده و انتظار این است که در آینده مسئولان قضایی کشور بهتر است به حقوق زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.
شعار سال: اسماعیل گرامی مقدم عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از برخورد‌های صورت گرفته در زندان اوین انتقاد کرد و گفت: «ما در گذشته نسبت به وضعیت زندان اوین هشدار داده بودیم، اما بدان توجه نشد!»

 گرامی مقدم درباره دیدار اخیرش با «شیخ مهدی کروبی» گفت: روز جمعه، اول شهریور به اتفاق همسرم پس از ۱۱ سال که از حصر آقای کروبی می‌گذرد، ایشان و سرکار خانم فاطمه کروبی را ملاقات کردم.

وی افزود: آقای کروبی به لحاظ جسمی در اثر جراحی‌های سال‌های اخیر آسیب زیادی دیده و بدن ایشان تحلیل رفته، اما از نطر روحی و اندیشه‌ای سرزنده و مقاوم هستند و به طور کلی بر همان مرام امام (ره) و اصلاح طلبی همچنان اصرار دارند.

این عضو حزب اعتماد ملی همچنین درباره کابینه ابراهیم رئیسی اظهار کرد: آنچه که مسلم است، حاکمیت در حال حاضر یکدست شده است و آنگونه که اصولگرایان پیشتر ادعا می‌کردند که "می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم. " حالا این گوی و میدان، دیگر هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و در این بین اگر کمکی هم از دست ما برآید دریغ نخواهیم کرد.

گرامی مقدم همچنین درباره انتشار فیلم‌های اخیر از وضعیت زندان اوین توسط هکر‌ها هم گفت: آنچه که منتشر شده واقعیتی است که به تصویر کشیده شده و متاسفانه وجود دارد. ما در گذشته بار‌ها نسبت به این شرایط اطلاع رسانی کرده بودیم، اما توجه‌ای به آن نمی‌شد. انتشار این تصاویر به وجه نظام و جمهوریت کشور لطمه وارد کرده و انتظار این است که در آینده مسئولان قضایی کشور بهتر است به حقوق زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۱۱۸۶۵، etemadonline.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
نظارت بیشتر و بهتری باید باشه در مورد زندانیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین