پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۵۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
عین‌اللهی افزودگفت: هفته آینده ۱۹ میلیون دز واکسن وارد کشور می‌شود و تا آخر شهریورماه نیز ۴۰ میلیون دز وارد می‌شود و باید همه مردم، مساجد، حسینیه‌ها پای کار بیایند تا روند واکسیناسیون شتاب بگیرد چرا که خود واکسیناسیون کار ساده‌ای است و می‌توانیم آن را به سرانجام برسانیم.
شعارسال: بهرام عین‌اللهی در سفر به استان اردبیل در حاشیه بازدید از یکی از بیمارستان‌های این شهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است که دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی افزود: واکسیناسیون دانشجویان از هفته آینده شروع می‌شود و در کنار فعالیت درسی مجازی باید ترکیبی و حضوری نیز مبنای کار باشد.

عین‌اللهی همچنین از واکسیناسیون والدین دانش‌آموزان خبر داد و افزود: حضور دانش آموزان در مدارس نیز برنامه‌ریزی شده تا بتوانند به صورت حضوری حاضر شوند.

وزیر بهداشت گفت: متاسفانه کرونا آسیب زیادی به آموزش در دنیا و کشورمان وارد کرده است و دانش‌آموزان را از تحرک انداخته و در برخی موارد چاقی نیز اضافه شده است.

عین‌اللهی افزود: امیدواریم بتوانیم به آموزش برگردیم که این امر بسیار مهم بوده چرا که آموزش حضوری بسیار تاثیرگذار است.

وزیر بهداشت افزود: تنها راهی که برای جلوگیری از مرگ میر کرونا وجود دارد واکسیناسیون است که در این زمینه رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم را داده و عزم ملی برای شتاب گرفتن واکسیناسیون وجود دارد.


عین‌اللهی افزود: هفته آینده ۱۹ میلیون دز واکسن وارد کشور می‌شود و تا آخر شهریورماه نیز ۴۰ میلیون دز وارد می‌شود و باید همه مردم، مساجد، حسینیه‌ها پای کار بیایند تا روند واکسیناسیون شتاب بگیرد چرا که خود واکسیناسیون کار ساده‌ای است و می‌توانیم آن را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: در کنار واردات واکسن تولید واکسن داخلی نیز علاوه بر برکت در سه مرکز انستیتو پاستور رازی و سیناژن مجوز داده شده است.

وزیر بهداشت گفت: واکسن ایرانی از ایمنی برخوردار است و همان طور که دیدید مقام معظم رهبری خودشان واکسن برکت تزریق کردند.

تعداد بازدید : 7
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۲۵۶۵۰۷۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
خودشون با خودشون درگیرن بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
مردم ثهرمان پرور کشورمان یعنی چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
اگر واکسن ایرانی ایمنی دارد پس چرا تا حالا تولید انبوه نداشته که بتونه گرهی رو باز کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین