پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
رییس جمهوری در سفر به زابل گفت: برای حل موضوع آب زابل راهکاری که هزینه کمتری داشته، زودتر به نتیجه برسد، خیلی سریعتر جواب بدهد و مشکل مردم را حل کند مورد توجه است.
شعار سال: آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز جمعه در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان با ورود به زابل در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ابتدا لازم می‌دانم به مردم سیستان و بلوچستان سلام داشته و از این که نمی‌شود در این سفر آن دیدار‌ها و ملاقات‌هایی که باید در سفر‌های استانی داشته باشم با آنان برگزار کنم متاسفم اظهارداشت: سعی می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در منطقه با همکارانم حضور پیدا کنم و با همفکری مسوولان محترم محلی، نماینده، ولی فقیه و استاندار و مسوولان دیگر در جریان مسائل منطقه قرار بگیریم و برای هر کدام به یاری خدا راهکار‌هایی داشته باشیم.

وی افزود: همانطور که اشاره کردید یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است و ما قبل از اینکه به این استان بیاییم یک نشست‌های داشتیم با همکاران راهکار‌هایی برای این موضوع وجود دارد و برای آن ۲ یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

رییس جمهوری گفت: قرار است وزیر نیرو که ایشان نیز در این سفر همراه ما هستند به همراه مسوولان محلی و استاندار برای موضوعات فکر کنند و ما هم دست به کار شویم و بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم. پروژه راه‌آهن سیستان از مباحثی که مطرح شده و ان شاء الله آن را در این سفر بررسی می‌کنیم.

دکتر رئیسی اظهارداشت: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

آیت‌الله رئیسی، رییس جمهوری عصر پنجشنبه در دومین سفر استانی خود وارد چابهار در استان سیستان و بلوچستان شد و به صورت سرزده از مناطق مختلفی همچون محله‌های حاشیه‌نشین، اسکله صیادی کنارک و طرح‌ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی دیدن و در نشست شورای اداری شرکت کرد.

رییس جمهوری در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان امروز صبح دوازدهم شهریورماه وارد زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد تا از نزدیک در جریان موضوعات مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گیرد.

وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رییس‌جمهوری، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۵۸۴۴۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین