پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
دولت عراق اعلام کرد که کمیته عالی بهداشت این کشور با ورود مشروط اتباع خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است.
شعارسال: دولت عراق اعلام کرد که ۳۰ هزار زائر ایرانی و ۱۰ هزار خارجی و عربی می‌توانند برای مراسم اربعین امام حسین (ع) وارد عراق شوند.

به گزارش خبرگزاری واع عراق، کمیته عالی بهداشت و درمان عراق امروز یکشنبه به ریاست «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر این کشور جلسه تشکیل داد و مقرر شد که این تعداد زائر از طریق فرودگاه‌های بین المللی عراق وارد این کشور شده و دارای گواهی تست منفی کرونا (پی. سی. آر) ۷۲ ساعت قبل از ورود به این کشور باشند.

ایران از طریق سفارت و وزارت خارجه به عراق پیشنهاد داده بود که با ورود زوار ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) موافقت کند.

با توجه به شیوع کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در عراق، این کشور تدابیر ورود اتباع سایر کشور‌ها را سخت‌تر کرده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۶۶۵۶۶، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین