پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات شایسته علامه عبدالامیر قبلان به اسلام و تشیع، وحدت مسلمانان و انسجام مردم لبنان و حمایت بی‌دریغ از آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف، بخش مهمی از کارنامه روشن و پرافتخار این عالم فرزانه است.
شعار سال: آیت‌الله ابراهیم رییسی در پیامی خاطرنشان کرد: با تأسف و تألم فراوان، خبر درگذشت عالم مجاهد و حامی بزرگ مقاومت اسلامی حضرت آیت‌الله عبدالامیر قبلان را دریافت کردم.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله قبلان ادامه‌دهنده راستین مسیر پربرکت امام موسی صدر در کادر رهبری و ریاست مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و از مدافعان مهم مقاومت اسلامی ملت‌های لبنان و فلسطین بود، گفت: خدمات شایسته علامه قبلان به اسلام و تشیع، وحدت مسلمانان و انسجام مردم لبنان و حمایت بی‌دریغ از آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف، بخش مهمی از کارنامه روشن و پرافتخار این عالم فرزانه است.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: اینجانب درگذشت این عالم بزرگ را به دولت، ملت و مقاومت اسلامی لبنان به‌ویژه سیدحسن نصرالله و نبیه بری و خانواده محترم قبلان تسلیت می‌گویم و غفران و رحمت الهی را برای ایشان مسألت دارم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایرنا، تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۶۲۴۳۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین