پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور با اشاره به اینکه منابع هدفمندسازی یارانه‌ها باید اصلاح شود، گفت: کارشناسان سازمان برنامه بودجه و مجموعه‌های پژوهشی با نگاه علمی و دقیق مطالعه کارشناسی درباره بهبود اثرگذاری هدفمندسازی یارانه‌ها داشته باشند.
شعار سال: مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه منابع هدفمندسازی یارانه‌ها باید اصلاح شود، گفت:کارشناسان سازمان برنامه بودجه و مجموعه‌های پژوهشی با نگاه علمی و دقیق مطالعه کارشناسی درباره بهبود اثرگذاری هدفمندسازی یارانه‌ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به توزیع یارانه‌ها در بخش‌های مختلف آثار مثبت و اثربخشی مطلوب و قابل قبولی در بهبود سفره مردم، شاخص کلان اقتصادی و بخش تولید دیده نمی‌شود.

میرکاظمی افزود: رابطه منطقی بین رشد و مصرف وجود دارد به این معنی وقتی مصرف بالا باشد در مقابل رشد اقتصادی نیز باید بالا باشد که این مهم تحقق پیدا نکرده است و رشد مصرف، اعداد بالایی را نشان می‌دهد، ولی در مقابل رشد اقتصادی حاصل نشده است لذا با مدیریت علمی و کارشناسی و اصلاح منابع هدفمندسازی تحقق این مهم امکان‌پذیر است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۸۲۷۲۶، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین