پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
شرکت گاز امارات موسوم به «دانا گس» مدعی شد شرکت ملی نفت ایران به پرداخت ۶۰۷/۵ میلیون دلار خسارت به این شرکت محکوم شده است.

شعار سال: به نقل از رویترز، شرکت گاز امارات موسوم به «دانا گس» مدعی شد شرکت ملی نفت ایران در پرونده کرسنت با حکم یک دادگاه داوری بین‌المللی به پرداخت ۶۰۷/۵ میلیون دلار خسارت به این شرکت محکوم شده است.
 
این اختلافات مربوط به یک قرارداد خرید و فروش گاز ۲۵ ساله میان شرکت «کرسنت پترولیوم» وابسته به شرکت «دانا گس» و شرکت ملی نفت ایران است که شرکت اماراتی مدعی است این گاز هرگز تحویل داده نشده است.
 
خسارات ادعایی وارده، مربوط به هشت سال و نیم اول توافقنامه ۲۵ ساله است که قرار بود در سال ۲۰۰۵ آغاز شود.
 
دانا گس در بیانیه‌ای اعلام کرد که آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده برای ۱۶.۵ سال باقی مانده در اکتبر سال آینده در پاریس تعیین شده و تصمیم گیری در مورد جریمه آن در سال ۲۰۲۳ انجام می‌شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:  6 مهر  1400، کدخبر: 7910249، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
اگر تحویل داده نشده پس چطور پرداخت شده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین