پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: خودرو‌های غیر‌بومی در جاده‌های مازندران اعمال قانون و بازگشت داده می‌شوند.

شعار سال: سرهنگ نصرالله بیگلری در ساری خاطرنشان کرد: هم اکنون ترافیک درون و بیرون شهری مازندران روان است.
 
وی با بیان اینکه طرح محدودیت تردد در جاده‌ های مازندران همچنان ادامه دارد، گفت: تیم های گشت در ورودی محورهای هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گیلان و گلستان به مازندران مستقر هستند.
 
فرمانده پلیس راهور با اشاره به اینکه خودروهای غیر بومی ورودی جاده‌های مازندران بازگشت‌داده می‌شوند، افزود: در صورت ورود به مازندران یک میلیون تومان اعمال قانون و پس از عبور از هر دوربین به همین مبلغ جریمه می‌شوند.
 
سرهنگ بیگلری تصریح کرد: محدودیت تردد شهر به شهر درون استان نداریم، یادآور شد: محدودیت شبانه ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان برقرار است و در صورت تخلف، خودرو 200 هزار تومان جریمه می‌شود.
 
وی از هم میهنان خواست تا به توصیه عوامل راهنمایی‌ و رانندگی و پلیس راه توجه کنند و از مسافرت غیر ضروری به مازندران، بپرهیزند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  7 مهر  1400، کدخبر: 2581096، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین