پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
شهردار آبادان، زمان اتمام طرح جهادی «پاکسازی محله به محله» را پایان امسال عنوان کرد.

شعارسال: محمد حویزاوی گفت: رسیدگی ویژه به وضعیت محلات مختلف شهر توسط شهرداری مهمترین هدف از اجرای طرح جهادی پاکسازی محله به محله است.

وی افزود: در این طرح که با هدف رسیدگی مضاعف به محلات شهر آغاز شده نیروهای خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی حضوری فعال دارند.

به گفته حویزاوی، این طرح جهادی طی هفته های گذشته در محدوده مناطقی همچون سلیچ، فیه و سده با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه دارد، اظهار کرد: در این طرح، اقداماتی در جهت پاکسازی، آراستگی، زیباسازی شهر، رفع موانع، نازیبایی های بصری و زیست محیطی در محله های مختلف انجام می شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: این طرح با مشارکت و همیاری مناطق سه گانه شهرداری، خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری با استفاده از خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین به منظور رفع سریع مشکلات، جمع آوری نخاله های ساختمانی، شست و شوی جداول، جمع آوری ضایعات و نظافت معابر محله و غیره اجرا می شود.

حویزاوی با بیان اینکه پاکسازی محله ای با شعار «هر دو هفته یک محله» اجرایی می شود در خصوص زمان بندی اجرای این طرح گفت: در فصل جاری روز ۲۷ آبان محله کفیشه، ۱۱ آذر محله شطیط و ۲۵ آذر محله دهکده بریم در این طرح پاکسازی می شوند.

وی با اشاره به ادامه این طرح در زمستان افزود: در روز ۹ دی محله ۷۰۰ واحدی، ۲۳ دی منازل شرکتی واقع در ایستگاه سه تا هفت، ۷ بهمن کوی نیرو، ۲۱ بهمن چهل متری ذوالفقاری از شهدای یک تا ۲۴، ۵ اسفند کوی قدس از بهار یک تا ۱۴ و روز ۱۹ اسفند بلوار طیب از طیب ۱ تا ۱۹ (۲۰ متری) پاکسازی می شوند.

شهردار آبادان با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر شهری اظهار کرد: بهسازی سیمای شهر از اولویت هایی است که به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد زیرا تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر آبادان، تاریخ انتشار: 19آبان1395، کدخبر: 126602: www.asreabadan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین