پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
دانشجویان پزشکی در شرف فارغ التحصیلی در نامه‌ای به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران، نسبت به شهریه‌های بی حساب و کتاب دانشگاه آزاد، اعتراض خود را مطرح نمودند.
شعار سال: متن نامه اعتراضی به شرح ذیل است:

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران،
جناب آقای دکتر خوشدل
سلام علیکم

بدین وسیله به استحضار میرساند دانشجویان پزشکی مقطع کارورزی که علی‌رغم درخواست‌های مکرر قبلی از جمله کارزار اینترنتی (به تاریخ دی و بهمن ۱۳۹۹) و نامه دیگری (به تاریخ اردی بهشت ۱۴۰۰) که با موضوع شفاف سازی شهریه تقدیم حضرتعالی کردند، متاسفانه هیچ گشایش و شفاف سازی در امور مالی و شهریه اینجانبان انجام نشده است.

دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی همچنان مورد بی مهری دانشگاه و مسئولین قرار میگیرند. علی رغم تغییر و به روز رسانی سایت دانشگاه کارنامه مالی و ریز پرداخت‌ها مشخص نشده است، ولی مبالغ زیاد و بدون توجیهی در هنگام تسویه حساب فارغ التحصیلی به عنوان بدهی دانشجو در سایت قرار میگیرد که بدون هیچ توضیحی از سمت امور مالی، دانشجو فقط مجبور به پرداخت مبلغ است.

همچنین در ارتباط با واحد پایان نامه که در انتخاب واحد ۶ واحد عملی محسوب میشود، اما از نظر مالی چند ده برابر این مقدار جهت تسویه حساب و بدون هیچ توضیحی دریافت میشود.

طبق بخشنامه‌های قبلی یک چهارم شهریه ثابت (و نه کل شهریه ثابت) بازای هرماه، گرفته میشود این در حالیست که ابتدای مهرماه کل شهریه ثابت بصورت پیش پرداخت و به اجبار جهت برداشتن واحد مهرماه از اینجانبان گرفته شده و به نظر نمیرسد اداره امور مالی برای محاسبه و برگشت میزان اضافی این مبلغ به حساب دانشجو برنامه‌ای داشته باشد.

متاسفانه علیرغم وجود شرایط اقتصادی بسیار بد در جامعه و درخواست مسئولان کشور برای همراهی و همکاری با مردم؛ شرط حضور دانشجویان در بخش‌های بالینی در شرایط وخیم کرونایی و نیاز کشور با کادر درمان پرداخت همین شهریه که هیچ‌گونه شفافیتی ندارد و پیش پرداخت برای ترم آتی تعریف می‌شود. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا درک متقابل وجود دارد؟ آیا به آموزه‌های دینی در جامعه‌ی اسلامی پایبند هستید؟

حداقل درخواست دانشجویان این است که این امور هر چه سریع‌تر رفع شود و به این منظور رونوشتی از این نامه در اختیار بسیج دانشجویی، نهاد رهبری، معاونت مالی سازمان مرکزی و نیز با توجه به مشکلات عدیده و ایجاد تاخیر در امر فارغ‌التحصیلی و شروع طرح و یا سربازی برای عزیزان در شرف فارغ‌التحصیلی رونوشتی در اختیار وزارت بهداشت و سازمان وظیفه‌ی عمومی قرار میگیرد.

انشالله با پیگیری حضرت‌عالی مشکلات هر چه سریع‌تر رفع شود؛ و من الله توفیق...
اعتراض دانشجویان پزشکی در شرف فارغ التحصیلی به شهریه طلبی غیر عادی دانشگاه آزاد

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین