پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
اینکه در فرهنگ دینی ما بحث توسل و نماز باران و مواردی همانند آن جایگاه خاصی داشته و امری قابل توصیه و لازم الاجرا است، شکی نداریم، اما نماز باران هم نیت پاک می‌خواهد و اراده به حفظ سلامت چه در پیش نماز و چه در نمازگزاران. بنظر شما جامعه امروزین ما چقدر آمادگی و شایستگی لازم برای استفاده از این عنایت الهی را دارد؟
شعار سال: حسین میرزایی در خصوص اولویت استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم استان اصفهان جریان دائمی آب زاینده رود است، زیرا جاری نبودن زاینده رود خسارت‌های فراوانی را به استان اصفهان و کشور وارد کرده است، جریان دائمی زاینده رود نیازمند راهکار‌های کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی افزود: انتقال آب بین حوضه‌ای از جمله راهکار‌های بلندمدت است که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از ذخایر زیرزمینی نیز با توجه به برداشت‌های بی‌رویه در طی سال‌های گذشته این راهکار نیز طولانی مدت است همچنین انتقال آب از دریا نیز با توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی در آینده نزدیک رخ نمی‌دهد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است الگو‌های کشت، صنعت و شرب اصلاح شود و از تکنولوژی‌های بهینه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد راه حل کوتاه مدت رفع معضل آب زاینده رود توسل به معصومین به ویژه امام موسی بن جعفر (ع) و نماز باران است و لازم است بزرگان این شهر مانند آیت الله مهدوی مانند سال‌های پیش نماز باران بخوانند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵مهر ۱۴۰۰، کد خبر:۶۳۰۷۳۸، hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین