پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
خطیب زاده ادعا‌های تعجب برانگیز جدید الهام علیف رییس جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشور‌های مشترک‌المنافع را قویا تکذیب کرد و آن را ساختگی دانست.
شعار سال: سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های تعجب برانگیز جدید الهام علیف رییس جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشور‌های مشترک‌المنافع را قویا تکذیب کرد و آن را ساختگی دانست.

سعید خطیب زاده تصریح کرد: طرح چنین اتهامات رسانه‌ای صرفا در راستای منافع رژیم صهیونیستی مبنی بر تحت تاثیر قرار دادن روابط برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان می‌باشد.

خطیب زاده با تاکید بر نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تاکید کرد: تقدیم هزاران شهید و مجروح طی ۴ دهه گذشته در مبارزه با این پدیده شوم تنها یک برگ از تلاش‌های متعهدانه و مستمر جمهوری اسلامی ایران در این مسیر می‌باشد که بار‌ها و بار‌ها توسط نهاد‌های بین المللی ذیربط مورد تایید قرار گرفته است.

خطیب زاده ضمن تاکید بر روابط مستحکم برادرانه بین دوملت تصریح کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد به رغم پیام‌های خصوصی و مثبتی که از باکو در تماس‌های مختلف دریافت می‌شود، تعمدی برای طرح اظهارات رسانه‌ای بی‌مبنا از سوی باکو وجود دارد که البته در جای خود پاسخ مقتضی داده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت خارجه، تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰، www.mfa.gov.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین