پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
رئیس کل دادگستری گیلان، با بیان اینکه همه شهر‌های استان با بحران زباله مواجه هستند، گفت: برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه پرونده قضایی تشکیل داده شده و با افراد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.

  شعار سال:حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست حل مشکلات انباشت زباله شهرستان آستانه اشرفیه، با توجه به آیات قرآنی، یکی از خصوصیات و ویژگی های پیامبر اکرم(ص) را رحمه للعالمین بیان کرد و گفت: تعبیر آن این است که اگر دیگران درد می کشیدند او هم از درد دیگران دردمند و از خوشحالی آنان خوشحال می شد.
 
وی با بیان اینکه مشکل زباله تنها مختص شهرستان آستانه اشرفیه نبوده، بلکه تمام شهرهای استان گیلان با این بحران مواجه هستند، افزود: همه ما باید به مثابه حضرت رسول اکرم(ص) که درد و غصه مردم را برای خود می پنداشت، در راستای حل این مشکل قدم برداریم تا مردم به آرامش فکری و روحی برسند و از این بحران نجات یابند.
 
رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه پرونده قضایی تشکیل داده شده و با افراد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام خلیلی، با اشاره به اولویت رفع معضل زباله در استان گیلان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از مجموع نظرات صاحب نظران و طی یک کارشناسی دقیق و علمی اقدامات لازم در خصوص حل مشکل زباله صورت خواهد گرفت.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گیل خبر ، تاریخ انتشار:  3 آبان1400، کدخبر: ، www.gilkhabar.ir،474083

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین