پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی علی رمضانی را به عنوان مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن حکم یاسر احمدوند خطاب به علی رمضانی آمده است:نظر به توانمندی‌ها و شایستگی‌های جنابعالی در حوزه فرهنگ و کارآمدی و روحیه انقلابی و بر اساس مصوبه هیات محترم امنا به عنوان مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.
 
وی در این حکم ابراز امیدواری کرده  است تا این موسسه مهم نقش موثر خود را در ساماندهی امور محوله و وظایف و ماموریت‎ها به خوبی ایفا کند.
 
بازآفرینی روحیه نشاط و امید در موسسه، بهره‌مندی از توانایی همکاران ارزشمند و انضباط و کار سخت و هدفمند مسیر دستیابی به توفیق در خدمت به فرهنگ ایران عزیز است.
 
همراهی و مشورت صاحب‌نظران خیرخواه عرصه فرهنگ در ساماندهی و پیشبرد امور ضروری است.
 
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این حکم از زحمات و خدمات آقای ایوب دهقان‌کار در دوران تصدی مسئولیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران قدردانی شد.
 
علی رمضانی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون مشغول نگارش رساله دکترای خود در همین رشته است. از دیگر سوابق او می‌توان به مدیر گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مشاور طراحی و برنامه‌ریزی ریاست این پژوهشگاه (تا کنون)، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون فرهنگی و تولید انتشارات سروش، معاون تولید و رسانش کانون اندیشه جوان، رئیس هیأت مدیره شرکت کتابشهر ایران، رئیس هیأت مدیره کانون اندیشه جوان، عضو هیأت مدیره شرکت انتشارات به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) و رئیس هیأت مدیره انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره کرد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، سردبیر ماهنامه زمانه، عضو شورای سیاستگذاری دو دوره جشنواره کتابخوانی رضوی(ع)، عضو شورای سیاستگذاری دومین دوسالانه کارتون کتاب، عضو شورای سیاستگذاری مجله سروش هفتگی و دست اندرکاری برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در حوزه کتاب و فرهنگ از دیگر سوابق علی رمضانی است.
 
 پیش از این ایوب دهقانکار در تیرماه ۱۳۹۹ به عنوان نخستین مدیرعامل موسسات ادغامی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، (موسسات ادغام شده نمایشگاه‎های فرهنگی ایران، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان)، کار خود را آغاز کرد، وی پیش از آن مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی، معاون اداره کل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی و دبیر طرح گرنت (حمایت از ترجمه و انتشار آثار ادبیات فارسی در کشورهای دیگر) بوده است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  5 آبان  1400، کدخبر: 84520370، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین