پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر را به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری این وزارتخانه و سازمان‌های وابسته منصوب کرد.

شعار سال: به گزارش  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به سید لطف الله سپهر آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و شناخت از توانمندی و روحیه انقلابی و مکتبی جنابعالی و به استناد ماده ۳۴ آیین نامه قانون رسیدگی به تخلفات اداری به عنوان «نماینده اینجانب و مسئول هماهنگی و نظارت بر هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارتخانه و سازمان های تابعه» منصوب می شوید.


شایسته است در راستای پیشگیری از وقوع و کاهش تخلفات اداری؛ ضمن پیگیری و نظارت بر برگزاری منظم جلسات و هماهنگی بین هیات ها، بازرسی مستمر از چگونگی عملکرد و بررسی وضعیت حضور اعضا، گزارش ‌های لازم را به طور نوبه ای از طریق حوزه وزارتی به اینجانب و هیات عالی نظارت ارائه نمایید.
 
مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»
 
از جمله سوابق حجت الاسلام والمسلمین سیدلطف الله سپهر می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اشاره کرد.
 
 پیش از این حجت الاسلام محمدعلی انصاری عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:18   آبان  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84535308

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین