پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برند سازی زیتون طارم سفلی، بازاریابی و صادرات این محصول، ایجاد شبکه‌های کسب و کار و آموزش از مهمترین برنامه‌های معاونت صنایع کوچک در تشکیل خوشه فرآوری زیتون طارم سفلی است.

شعار سال:  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، شهریار کشاورز در نخستین همایش تببین سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه خوشه فرآوری زیتون طارم سفلی گفت: خوشه‌های کسب و کار نقش محوری و بارزی در نیل به اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشورها ایفا می‌کنند.
 
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: از آنجاییکه قزوین رتبه دوم تولید زیتون کشور را داراست تشکیل خوشه فرآوری محصولات زیتون با هدف توسعه تولید و اشتغال و ایجاد  و ایجاد انسجام بیشتر بین واحدهای تولیدی و فرآوری آغاز شده است.
 
عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به تشکیل شورای راهبری و کمیته استانی با حضور نهادهای پشتیبان در توسعه این خوشه تصریح کرد: این شورا می‌تواند با برگزای جلسات منظم در راستای حل مشکلات و موانع پیش روی تولید کنندگان این محصول گام‌های جدی بردارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار: 5  آبان  1400، کدخبر: 1149340، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین