پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
در آستانه دور تازه مذاکرات وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار چهره حقیقی ایرانی را تحریم کرده است. این شرکت‌ها چه فعالیتی داشته‌اند و افراد تحریم شده چه کسانی هستند؟
شعار سال: وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای در چند روز پیش مدعی شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهپادهای خود را در اختیار انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و شورشیان اتیوپی قرار داده است .
 
همچنین مدعی شده که ایران از پهپادهای خود برای حمله علیه نیروهای آمریکایی و خطوط کشتیرانی بین‌المللی در خلیج فارس استفاده می‌کند.
 
شبکه عبری زبان کان گزارش داده که رژیم صهیونیستی به تازگی اطلاعاتی درباره برنامه هواپیماهای بدون سرنشین ایران در اختیار آمریکا قرار داده که شامل "موارد تحریم شده و استفاده گسترده از پهپادهای مسلح در طول سال های گذشته علیه اهداف مختلف در منطقه خلیج فارس" بوده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، سدر چند روز گذشته اقدام به تحریم چهار شخص و دو نهاد ایرانی در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اضافه کردن نام آن‌ها به فهرست تحریم‌های ضد ایرانی خود کرد.

تعداد بازدید : 1

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اکو ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین