پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
مثلا ورود کرده اند تا حقیقت روشن شود! مثلا قصد کمک وجود دارد! اما چه می دانند که کودکانی که فوت کرده اند چه کشیده اند؟ چه بر سر خانواده آنها آمده؟ چه می کشند کودکانی که در حال حاضر، درگیر بیماری هستند؟ چرا توضیح نداده اید که علت عدم توزیع پانسمان ها با وجود نیاز جامعه هدف چه بوده است؟ چرا دادستان و سازمان بازرسی در مسئله ورود نکرده اند؟ چرا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و کمیسیون اصل 90 پیگیر صدای ناله های کودکان ای.بی نبودند؟ چرا رسانه صدها بار توضیح خواست، هیچ مدیر لایق و نالایقی حرفی نزد و حتی انکار هم نکرد؟ حال وقتی بر شما سخت می گیریم و فشار می آوریم ، ده ها پیغام و پسغام می رسد که به عمد نبوده و بین قصور و تقصیر ، تفاوت وجود دارد! مطمئن باشید، داستان را ادامه خواهیم داد تا زمانی که احساس کنیم،کارها طبق روال جلو می رود.
شعار سال: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خریداری پانسمان‌های بیماران‌ای بی عملا تا سال ۹۹ توسط بنیاد برکت انجام و سپس با نظارت اداره کل تجهیزات پزشکی به هیات امنای صرفه جویی ارزی تحویل داده می‌شد، گفت: متاسفانه به دنبال تحریم‌های آمریکا از سال ۹۹ به بعد شرکت سوئدی که تولید کننده این پانسمان‌ها بود، اعلام کرد در ایران نمایندگی انحصاری ندارد و به دلیل عدم امکان تهیه این پانسمان‌ها بیماران با مشکل مواجه شدند و متاسفانه چند تن از مبتلایان فوت کردند.

وی ادامه داد: بعد از این موضوع، نمایندگی یونیسف در ایران وارد عمل و محموله حدود ۱.۱ میلیون یورویی وارد کشور کرد و پول این محموله را آلمان به عنوان کمک‌های بشردوستانه پرداخت کرد؛ محموله وارد شده ۱۳۷ پالت و به وزن ۶۵۵۰ کیلوگرم بود که وارد انبار هیات امنا شد.

۱۴ حواله از پانسمان‌های اهدایی به خانه "ای بی" شده تحویل داده شده است

رحیم‌نیا تصریح کرد: در خرداد ماه ۹۹ پانسمان‌های وارد شده توسط نمایندگان هیات امنا و مرکز مدیریت پیوند شمارش و طی یک صورت جلسه به معاون درمان و اداره کل تجهیزات اعلام شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعدادکل پانسمان‌های وارد شده ۸۶ هزار و ۳۴۰ قطعه بود که ۱۴ حواله از این پانسمان‌ها تحویل خانه‌ای بی شده است، توضیح داد: ۷۱ هزار و ۸۴۷ قطعه تحویل شده و ۱۴ هزار و ۴۹۳ قطعه اکنون در انبار هیات امنا موجود است که در صورت نیاز و درخواست تحویل خانه‌ای بی خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی در پایان تاکید کرد: با آماری که اعلام کردم متوجه خواهید شد که هیچ اختلافی وجود ندارد و پانسمانی مفقود نشده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۳ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۸۱۳۰۰۰۳۴۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین