پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از توجه ویژه رییس جمهوری و پیگیری وضعیت سیل‌زدگان مهاباد توسط آیت‌الله رییسی گفت: در راستای اجرایی شدن دستورات ویژه رییس جمهوری، نهاد‌های مختلف برای رفع مشکلات سیل زدگان مهاباد همه توان خود را به کار گیرند.

شعار سال: محمدصادق معتمدیان روز جمعه در یک گفت و گوی خبری افزود: تیم هایی از مدیران مدیریت بحران استانداری در محل  وقوع سیل مهاباد حاضر و به همراه فرماندار مهاباد نسبت به ارزیابی خسارت ها و نحوه جبران آنها حضور می یابند.
 
وی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده  از ساعت های اول وقوع سیل در شهرستان مهاباد تمامی تیم های خدمات رسان و امدادی شهرستان مهاباد اقدام به رفع مسائل و مشکلات سیل زدگان کردند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بسیاری از مشکلات برطرف شد.
 
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بارندگی اخیر مشکلات زیادی را برای شهروندان مهابادی بوجود آورد و در این حادثه تعدادی از واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.
 
 خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته و  تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شد.
 
در پی بارشهای شدید دیروز و وقوع سیل در شهرستان مهاباد و بروز برخی مشکلات در تردد های شهری و خسارت به برخی از واحد های مسکونی و همچنین بسته شدن راه ارتباطی شهرستان مهاباد با شهرستان پیرانشهر، رییس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد پیگیر آخرین وضعیت مناطق سیل زده شده و دستورات لازم را صادر کرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  14  آبان  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84530250

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین