پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
علی مصطفوی در جلسه هماهنگی اعزام موکب های آذربایجان غربی به مناطق سیل زده جنوب کشور، افزود: مسوولان، مردم و فعالان رسانه ای استان در راستای کمک به سیل زدگان در مناطق مختلف کشور تلاش زیادی کردند که شایسته قدردانی است.
شعار سال:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان در ارسال اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان به مناطق مختلف سیل زده کشور پیشتاز بوده است.

 علی مصطفوی در جلسه هماهنگی اعزام موکب های آذربایجان غربی به مناطق سیل زده جنوب کشور، افزود: مسوولان، مردم و فعالان رسانه ای استان در راستای کمک به سیل زدگان در مناطق مختلف کشور تلاش زیادی کردند که شایسته قدردانی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای اعزام موکب جهت کمک به سیل زدگان ایلام تعیین شده است و این موکب ها با استقرار در این استان به مدت یک ماه خدمات لازم را عرضه خواهند کرد.

وی بیان کرد: بر اساس بخشنامه وزات کشور، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به عنوان استان های معین برای کمک و ارائه خدمات به سیل زدگان ایلام تعیین شده است و به زودی موکب های این 2 استان روزانه به 15 هزار نفر خدمات عرضه می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از اعلام آمادگی پنج موکب از این استان برای اعزام به ایلام خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد، یک موکب اعزام شده و بقیه موکب ها نیز به زودی اعزام می شوند.

سه شنبه /13 فروردین/ اولین محموله کمک های امدادی آذربایجان غربی توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته های غذایی یک ماهه بارگیری و به ایلام ارسال شد.

همچنین محموله کمک های مردمی این استان شامل سه کامیون 10 چرخ به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال بامداد روز /پنجشنبه 15 فروردین/ به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

محموله پنج تنی گوشت نیز روز /پنجشنبه 15 فروردین/ با همکاری قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) و استانداری آذربایجان غربی به مناطق سیل زده ارسال شد.

اقلیت های دینی استان نیز روز /جمعه 16 فروردین/ یک کامیون شامل اقلام مختلف خوراکی و پتو، مواد بهداشتی، پوشک بچه، نوار بهداشتی، انواع مایع شوینده ظروف و لباس، انواع شامپو، دستمال کاغذی و 200 جفت کفش بچگانه مورد نیاز سیل زدگان را به این مناطق ارسال کردند.

همچنین روز /جمعه 16 فروردین/ نیز با دستور استاندار آذربایجان غربی 6 دستگاه کمپرسی 10 چرخ، یک دستگاه کمپرسی 6 چرخ، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کشنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف آواربرداری و بازسازی مناطق سیل زده به این مناطق فرستاده شد.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:20 فروردین 1398،کدخبر:831837،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
دستشون درد نکنه در این شرایط هرکی هر کمکی که بکنه به نظر من وظیفه انسانی و مسئولیتی که به گردنه مسئولینه رو انجام میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین