پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۹۹۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه می‌تواند در حوزه کمک به سیل‌زدگان و رسیدگی و کمک به شهرها در قالب اردوهای جهادی فعالیت کند.

شعارسال: دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که «اولویت دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر در حادثه‌ سیل شمال و غرب کشور چیست؟» گفت: من بارها گفته‌ام، دانشگاه آزاد اسلامی به‌ دلیل اینکه به اندازه یک کشور وسعت دارد، از مشکلات مردم در شهرهای مختلف اطلاع دارد و حتی در سیل اخیر بخشی از سیل‌زدگان شهرها، خود دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، پس نمی‌توان نسبت به آن و اتفاقات شهرها بی‌تفاوت بود.

وی به دو حوزه اولویت‌دار این دانشگاه در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: دانشگاه می‌تواند در دو حوزه فعالیت خود را در این حادثه انجام دهد؛ اول کمک به کسانی که دچار سیل شده‌اند و دوم رسیدگی و کمک به شهرها و روستاها که می‌توان در قالب اردوهای جهادی، استفاده از امکانات واحدها برای کمک و امداد‌رسانی در اختیار آسیب‌دیدگان و بخش‌های آسیب‌دیده قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همان‌طور که واحدهای ما به سیل شمال کشور در آق‌قلا، گمیشان و... توجه داشتند، با همان شدت و حساسیت هم به سیل شهرها و روستاهای لرستان نیز توجه دارند و ما در حال بسیج کردن امکانات برای امدادرسانی هستیم.

طهرانچی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره میزان خسارت به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سیل اخیر گفت: به واحدهای ما هیچ خسارتی وارد نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه در مدیریت بحران یک کار علمی و دانشی به‌ صورت سیستماتیک تولید نشده است، گفت: ما این موضوع را در نظام موضوعات طرح پایش قرار داده‌ایم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:18فروردین1398 ، کدخبر: 371397: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین