پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۴۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از واگذاری و تعطیلی ۲۰۰ مرکز علمی کاربردی طی ۵ سال اخیر خبرداد و گفت: در حال حاضر تعداد ۶۰۰ مرکز آموزشی باقی مانده، اما با این وجود تعداد داوطلبین کاهش نیافته است.

شعار سال: محسن محمدزاده با اشاره به اینکه سیاست این دانشگاه افزایش توسعه فنی مورد نیاز بازار کار در کنار توسعه کمی دانشگاه است از آمادگی برای برگزاری آموزش حضوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به ماهیت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی، این دانشگاه برای برگزاری کلاس‌ها بصورت حضوری آمادگی کامل دارد و با موافقت ستاد کرونا در استان‌ها، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی برای برگزاری کلاس‌های حضوری آمادگی کامل دارد. این دانشگاه در کنار توسعه کمی متناسب با نیاز بازار کار باید به توسعه کیفی بپردازد چراکه تضمین کننده بهای دانشگاه، کیفیت آن است.
 
وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۷۵ درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند و بیش از ۵۰ درصد از افراد شاغل در حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که آموزش دیده‌اند.
 
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدزاده با اشاره به آمار مراکز آموزش علمی کاربردی طی بررسی پنج سال گذشته، افزود: ۲۰۰ مرکز آموزشی در چند سال گذشته داشتیم که برخی دولتی بودند و واگذار شدند و تعدادی به دلیل عدم کیفیت تعطیل شدند و در حال حاضر تعداد ۶۰۰ مرکز آموزشی باقی مانده اما با این وجود تعداد داوطلبین کاهش نیافته است.
 
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص تربیت مدرس نیز خاطرنشان کرد: ۹۳ هزار مدرس داشتیم که با یک بررسی و غربالگری به ۲۵ هزار نفر رسیده است و در حال حاضر مرکزی وجود ندارد که افراد آن واجد شرایط نباشند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 14  آبان  1400، کدخبر: ، www.isna.ir،1400081410600

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین