پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس در صحبتی انتقادی مدعی شده است که برخی وزرا که در اینجا ٢۵٠ تا ٢٧٠ رأی گرفتند اگر امروز برای آن‌ها رأی گرفته شود ۵٠ رأی هم نمی‌آورند. این نکته را دیروز به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور هم گفتم. این در حالی است که منتقدین می‌گویند، نام مبارک نمایندگان مجلس در چند ماه پیش چه بود؟ آیا همه تصمیمات را با همین استدلال و کیفیت می‌گیرند؟ آیا نمی‌توانند از اهرم‌های نظارتی خود برای هدایت وزرا استفاده کنند؟ تا نظر شما چه باشد، با گزافه گویی مواجه هستیم یا حرف راست و درست مدیریتی توسط یک نماینده محترم مجلس!
شعار سال: حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در دریای عمان و در مواجهه با دزدی دریایی آمریکا اظهار داشت: حماسه غرورآفرین سپاه پاسداران در دریای عمان برای ملت ایران و آزدیخواهان جهان غرور آفرید.

وی در ادامه به مسأله شفافیت آراء نمایندگان و طرح مجلس در این خصوص اشاره کرد و خطاب به رئیس جلسه گفت: این طرح باید امروز در دستورکار قرار می‌گرفت؛ این طرح مطالبه مردم است و باید این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وزرا به رفتار و گفتار نمایندگان توجهی ندارند، تصریح کرد: برخی وزرا که در اینجا ۲۵۰ تا ۲۷۰ رأی گرفتند اگر امروز برای آن‌ها رأی گرفته شود ۵۰ رأی هم نمی‌آورند. این نکته را دیروز به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور هم گفتم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۷۱۸۴۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین