پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
با تلاش‌های مستمر بنیاد مستضعفان و بازدید‌های مکرر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ساختمان جدید پلاسکو در ۲۰ طبقه (۱۵ طبقه روی زمین و ۵ طبقه زیرزمین) و با استاندارد‌های به‌روز احداث و آماده و در تاریخ ۳۰ آذر به بهره‌برداری خواهد رسید.

  شعار سال: سی‌ام دی ماه سال 1395 ساختمان 15 طبقه پلاسکو پس از 54 سال در آتش سوخت و فرو ریخت. پس از این حادثه و در 25 خرداد 97  مراسم گودبرداری ساختمان پلاسکو با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس وقت بنیاد مستضعفان برگزار شد.
 
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پس از وقوع سانحه آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو در جهت مساعدت به کسبه آسیب‌دیده و فارغ از وظیفه قانونی و با نگاه ملی تصمیم گرفت بنایی، فاخر ارزشمند و برخوردار از تمامی استاندارد‌های ساختمان و شهرسازی با رعایت ضوابط روز طرح‌های بالادست که پاسخگوی ذینفعان باشد احداث کند و بر اساس پروانه اخذ شده  احداث بنا در 20 طبقه (5 طبقه زیرزمین و 15 طبقه روی زمین) در دستور کار بنیاد قرار گرفت.
 
در نهایت با تلاش‌های مستمر بنیاد مستضعفان و بازدیدهای مکرر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ساختمان جدید پلاسکو در 20 طبقه و با استانداردهای به‌روز احداث و آماده بهره‌برداری شده است.
 
بر همین اساس ساختمان پلاسکو قرار است تا پایان آذرماه امسال با حضور ریاست بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان شهری بهره‌برداری و در اختیار کسبه این مجموعه قرار داده شود.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  30 آبان  1400، کدخبر: 2611396، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین