پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
جلسه بررسی پروژه‌ها و طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی برای استان سیستان و بلوچستان به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
شعار سال: در این جلسه که در راستای سفر شهریور ماه رییس جمهور به این استان برگزار شد، پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، پیشنهادات استان و تعهدات بانک‌های عامل در قالب طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار استان سیستان و بلوچستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که استاندار سیستان و بلوچستان، وزرای صمت، نفت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، نیرو، معاون اجرایی رییس جمهور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و برخی مدیران عامل بانک‌ها نیز حضور داشتند، توافقات لازم برای اجرای طرح‌های پیشنهادی با هدف رفع کاستی‌ها و کمک به ارتقاء وضعیت استان سیستان و بلوچستان انجام شد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۷۴۴۷۶، dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین