پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
رئیس رسانه ملی گفت: شهید محسن خزایی خبرنگار تراز اول این رسانه بود که برای به تصویر کشیدن مظلومیت ملت سوریه و مجاهدت رزمندگان پا در عرصه سوریه نهاد و به شهادت رسید.

شعار سال: عبدالعلی علی‌عسکری در مراسم تشییع خبرنگار شهید محسن خزائی که صبح دوشنبه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد، گفت: ما امروز در مسجد بلال و جوار شهدای گمنام با پیکر شهیدی وداع می‌کنیم که در سوریه در مقابله با استکبار و تکفیری‌ها و جهل و انحراف‌ها در دفاع از مظلومیت به شهادت رسید.

وی در بیان ویژگیهای این خبرنگار شهید گفت: او مردی دلیر و بزرگی بود که با اعتقاد به انقلاب و تفکر انقلابی و روحیه دشمن‌ستیزی با بصیرت وظایف خود را به نحو احسن انجام داد.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: او یکی از بهترین‌های جامعه صدا و سیماست که در راه اعتلای ملت و انقلاب پا در عرصه اطلاع‌رسانی نهاد.

عسکری گفت: شهید خزائی خبرنگار تراز رسانه ملی بود که با درک عمیق از تحولات و تحلیل‌های جهانی برای دفاع از حق مظلوم و جبهه اسلام به سوریه رفت و راوی صادقی بود که مظلومیت‌های ملت سوریه و مجاهدتهای رزمندگان را به تصویر کشید.

رئیس رسانه ملی افزود: شهید خزائی خبرنگاری شجاع بود که در میدانهای پرخطر حاضر شد و روایتگر وقایع و خبرنگاری هنرمند، بصیر و وظیفه‌شناس بود که ملت ایران گزارشهای او را مشاهده می‌کردند

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنيم، تاریخ انتشار: 24 آبان 1395، کد مطلب: 1240264:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین