پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رئیس‌جمهور با اشاره به لزوم مشخص‌بودن ارتباط شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور خواستار تعریف و تدوین نسبت بین شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه‌گانه و سایر دستگاه‌های اجرایی شد.
شعار سال: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ضرورت انطباق لوایح با سیاست‌های فرهنگی گفت: کارگروه توجه داشته باشد که در دوره جدید شورا در حوزه فرهنگ، علم، اخلاق و معنویت، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی متفاوت‌تر از گذشته انجام شود و لذا باید با این دیدگاه برنامه‌های پیشنهادی تدوین و تنظیم شود.

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی موضوع الزامات مرتبط با فعالیت شورا به‌عنوان قرارگاه علم و فرهنگ کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ادامه مباحث به جلسه بعدی شورا موکول شد.

در این جلسه همچنین آقایان مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در هیئت تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عادل پیغامی به‌عنوان نماینده شورا در هیئت تجدیدنظر دانشگاه آزاد اسلامی، منصور کبکانیان به‌عنوان نماینده شورا در هیئت تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد حسین ساعی به‌عنوان نماینده شورا در هیئت نظارت بر مطبوعات و محمدعلی کی‌نژاد به‌عنوان نماینده شورا در هیئت عالی جذب انتخاب شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۱۷۷۲۷ / tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین