پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
۱۰ کودک عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران از پنجمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور رومانی یک جایزه بزرگ و ۹ نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند. این مسابقه با موضوع «شهر و محل زندگی شما» در سال ۲۰۲۱ برگزار و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور، ۱۰ کودک ایرانی موفق به کسب جایزه، نشان و دیپلم افتخار شدند.
شعار سال: این مسابقه با موضوع «شهر و محل زندگی شما» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور، ۱۰ کودک ایرانی موفق به کسب جایزه، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

بر اساس این خبر، «کیمیا پوررضایی» ۹ ساله از کانون بهبهان استان خوزستان در این مسابقه، جایزه بزرگ و دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

همچنین «آنیسا جافری» ۷ ساله از کانون خرم‌آباد استان لرستان، «فرشته عبدی» ۱۲ ساله و «حدیثه عالمی» ۱۰ ساله هر دو از کانون شیرین‌سو استان همدان، «الناز خدابخشی» ۱۰ ساله از کانون چرمهین استان اصفهان، «نگین یارعلی» ۱۴ ساله از کانون داران استان اصفهان، «نیکو جنتی» ۱۲ ساله از کانون ملک‌شهر استان اصفهان، «ستایش نصوحی» ۱۱ ساله از کانون مبارکه استان اصفهان، «نیروانا روستایی» ۱۰ ساله از کانون اهواز استان خوزستان و «بیتا جدی» ۱۰ ساله از کانون انگوت استان اردبیل، از مسابقه بین‌المللی رومانی نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کردند.

یک نشان طلا نیز از این مسابقه به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفته است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۰ اثر در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی با موضوع «شهر و محل زندگی شما» شرکت کرد.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۹۱۰۰۷۹۵۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
چقدر زیبا و دوست داشتنی ، چقدر خاص و هیجان برانگیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین