پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
یک مقام وزارت امور خارجه عربستان صدور روادی برای سه دیپلمات ایرانی را تایید کرد و گفت که این بخشی از روند عادی است که برای نمایندگان یک کشور عضو سازمان همکاری اسلامی است.
شعار سال: یک مقام عربستان سعودی تایید کرد این کشور برای سه تن از دیپلمات‌های ایرانی روادید صادر کرده است.

به گزارش بلومبرگ، یک مقام وزارت امور خارجه عربستان گفته است، «عربستان سعودی با صدور روادید برای سه دیپلمات ایرانی موافقت کرده است و این بخشی از روندی عادی می‌باشد که برای نمایندگان یک کشور عضو سازمان همکاری اسلامی مستقر در جده طی می‌شود».

اظهارات این مقام سعودی در پی این مطرح می‌شود که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران پیش‌تر گفته بود مذاکرات با عربستان سعودی که با میانجی‌گری بغداد انجام شده است به خوبی پیش رفته و مقامات ریاض پاسخ مثبتی به «پیشنهاد‌های سازنده ایران» داده‌اند.

امیرعبداللهیان گفته بود، این روادید‌ها هفته گذشته صادر شده‌اند و با سعودی‌ها به زودی دیدار‌های تازه‌ای در بغداد انجام خواهد شد تا مقدمات «اقدامات بعدی در مذاکرات» فراهم شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رسانه مستقل تحلیلی خبری دیدار، تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۰۵۳، www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین