پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
باید به حال بسکتبال تاسف خورد که مدعیانش اینگونه بر سر آن جنگ زرگری راه انداخته اند و برای رسیدن به صندلی اش حاضرند اعتبار و آبروی این رشته را اینگونه حراج کنند.

شعار سال: در بسکتبال چه خبر است؟ فدراسیونی که در تب و تاب انتخاباتی قرار دارد که قرار است طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان 19 دی ماه برگزار شود. با توجه به در پیش بودن انتخابات، کاندیداها از مدتها پیش فعالیت های آشکار و نهان خود را آغاز کرده اند و از هر وسیله ای جهت جلب آرا و افکار عمومی استفاده می کنند.
 
در این میان صف مخالفان و منتقدان فدراسیون فعلی بیشتر از گذشته شده و رقبا می کوشند از هر مستمسک و وسیله ای برای نقد عملکرد فدراسیون استفاده کنند تا با اثبات ناکارآمدی  اوضاع، بتوانند آرای اعضای مجمع را به سبد خود بریزند. در این میان اما برخی اتفقات عجیب و حیرت انگیز در جامعه بسکتبال رخ داده که براستی مایه تاسف است. کار به جایی رسیده که برخی ها برای نقد فدراسیون کنونی دست به دامان افرادی شده اند که هیچ جایگاهی در جغرافیای بسکتبال ندارند. در روزهای اخیر صحبت های مفصل و عجیب و غریب تدارکات سابق تیم ملی منتشر شده که جای تاسف بسیار دارد. اینکه برای نقد اوضاع کنونی دست به دامان فردی شده اند که مهمترین وظیفه اش حمل ساک، توپ و آب معدنی است، نشان می دهد که سقف بسکتبال به اندازه ای کوتاه شده که در آن قورباغه ها هم هفت تیر می کشند!
 
باید به حال این فدراسیون تاسف خورد که به اندازه ای کوچک و بی مقدار شده که دیگر تدارکات سابقش نیز آن را نقد کرده و با شدیدترین اتهامات به آن حمله می کند. آقایان به اندازه ای قامت بسکتبال را کوتاه کرده اند که هر کسی به خود اجازه می دهد  که آن را زیر سئوال ببرد.
 
به نظر می رسد منتقدان و کاندیداهای ریاست نیز دست کمی از مدیریت فعلی ندارند چه آنکه برای توصیف شرایط کنونی فدراسیون و نابسامانی های موجود فردی را علم کرده اند که هیچ نسبتی با بسکتبال ندارد و عجبا برای چنین فردی کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کنند. آنچه در طول تاریخ حیات ورزش در هیچ کجای دنیا نمونه مشابهی ندارد. اینکه برای یک تدارکات معزول، کنفرانس رسانه ای برگزار شود!
 
باید به حال بسکتبال تاسف خورد که مدعیانش اینگونه بر سر آن جنگ زرگری راه انداخته اند و برای رسیدن به صندلی اش حاضرند اعتبار و آبروی این رشته را اینگونه حراج کنند. فدراسیون بسکتبال به اندازه کافی در طول این سالها اشتباهات ریز و درشت داشته که می توان درباره آن ساعت ها حرف زد و بحث کرد اما اینکه برای نقد سیستم فعلی، سراغ بی ربط ترین فرد به بسکتبال رفت که هیچ تخصص و سررشته ای از آن ندارد، اوج بی سلیقگی و کوته بینی است و نشان می دهد که منتقدان و مدعیان اگر از تیم فعلی بدتر نباشند، بهتر هم نیستند!
 
آقایان و مدعیان، لطفا شان بسکتبال را بیشتر از این پایین نیاورید. این تابوتی که شما بالای سر آن گریه می کنید، در آن مرده نیست.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 5دی 1400، کدخبر: ، www.dana.ir،1795005

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین