پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
محمد مسیحی گفت: اشخاص مشمول مالیات بر ارزش افزوده دائمی، طبق همان فراخوان‌های قبلی ۸ گانه هستند که به موجب قانون آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده فراخوان شده بودند و افراد مشمول هیچ تغییری نکرده اند.
شعار سال: محمد مسیحی معاون درآمد‌های سازمان امور مالیاتی گفت: اشخاص مشمول مالیات بر ارزش افزوده دائمی، طبق همان فراخوان‌های قبلی ۸ گانه هستند که به موجب قانون آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده فراخوان شده بودند و افراد مشمول هیچ تغییری نکرده اند.

او افزود: این قانون جدید که از تاریخ ۱۳ دی اجرایی می‌شود، شامل اصل طلا، جواهر و پلاتین نمی‌شود و صرفا به اجرت ساخت، سود و حق العمل اصابت خواهد کرد. در واقع این قانون به نفع خریداران طلا خواهد بود.

مسیحی گفت: سبد مصرفی خانوار شامل محصولات کشاورزی فرآوری نشده، شیر، پنیر، ماست، روغن، تخم مرغ، خدمات آموزشی، درمانی و ورزشی از این مالیات معاف هستند. البته لازم به ذکر است که خدمات درمانی و ورزشی به شرط داشتن مجوز از مراجع قانونی معاف از این مالیات هستند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۶ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۸۰۱۲۵۷۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین