پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
روزبه مختاری، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته گفت: یکی از مشکلات صنعت کشتیرانی، عدم شفافیت است، زیرا آمار صحیحی از میانگین عمر و تعداد کشتی‌ها وجود ندارد. ناوگان کشتیرانی کشور فرسوده و وضعیت شرکت‌‎های کوچک دریایی اسفبار است و نیاز به خانه تکانی اساسی وجود دارد.
شعار سال: روزبه مختاری، رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته اظهار داشت: وضعیت صنعت حمل و نقل دریایی کشور در هشت سال گذشته به مراتب بدتر شده است. نگاه سازمان بنادر و دریانوردی به شرکت‌های کشتیرانی و بنادر، نگاهی بازدارنده بوده و به دنبال برخورد با آن‌ها به هر شکلی است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات صنعت کشتیرانی، عدم شفافیت است، زیرا آمار صحیحی از میانگین عمر و تعداد کشتی‌ها وجود ندارد. ناوگان کشتیرانی کشور فرسوده و وضعیت شرکت‌‎های کوچک دریایی اسفبار است و نیاز به خانه تکانی اساسی وجود دارد.

مختاری افزود: در وزارت راه و شهرسازی توجهی به حمل و نقل بین‌المللی نشده و حمل و نقل بین‌المللی حتی در عناوین این وزارتخانه هم جایی ندارد.

رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته گفت: یک درصد از درآمد جابجایی‌ها درحوزه دریایی کشور مربوط به دریای شمال و مابقی مربوط به دریای جنوب بوده و به هیچ عنوان در این سال‌ها از ظرفیت دریای شمال استفاده‌ای نشده و از لحاظ اقتصادی نمره جابجایی مسافر در دریای شمال و جنوب صفر است.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۴۵۸۶۳، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین