پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
رئیس سازمان غذا و دارو از جزئیات نحوه افزایش قیمت دارو سخن گفت و اعلام کرد: افزایش قیمت‌ها با هماهنگی بیمه‌ها است و سازمان غذا و دارو، اصولاً در نیمه دوم سال نسبت به افزایش قیمت دارو اقدام می‌کند.
شعار سال: بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که افزایش قیمت دارو چگونه اعمال می‌شود، افزود: افزایش قیمت‌ها با هماهنگی بیمه‌ها است و سازمان غذا و دارو، اصولاً در نیمه دوم سال نسبت به افزایش قیمت دارو اقدام می‌کند.

وی با عنوان این مطلب که درصد خیلی کمی افزایش قیمت دارو داشته ایم، تاکید کرد: افزایش قیمت دارو سالانه اتفاق می‌افتد، چون نمی‌خواهیم مردم در نیمه اول سال دغدغه گرانی دارو را داشته باشند.

دارایی در خصوص تعداد اقلام دارویی که افزایش قیمت داشته اند، گفت: تعداد آن‌ها قابل توجه نیست و از سال گذشته کمتر است. با این حال مشغول رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا آن اقلام دارویی که افزایش قیمت داشته اند و هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند، توسط بیمه‌ها حمایت شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۴۶۶۶۰۵، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین