پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قیمت بعضی قرص‌های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن افزایش ۶ برابری قیمت پیدا کرده است. هنوز ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حذف نشده این آسیب‌ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می‌شود.

شعار سال:علی خضریان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: برای اقشار ضعیف جامعه تغییر برخی اعداد در لایحه بودجه بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش قیمت بعضی از داروها  انتقاد کرد و گفت: در روزهایی به سر می‌بریم که قیمت قرص‌های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن بعضاً تا ۶ برابر بالا رفته و امروز پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های این سرزمین امکان خرید حتی یک برگ آن را نیز ندارند.
 
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: خواهش من این است که در این زمینه فقط به صورت دستوری عمل نشود. شنیده‌ام که بعضی سمعک‌ها ۷۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. فردی به من رجوع کرد و گفت من پول تهیه سمعک برای فرزندم را ندارم، در حالی که این حق اجتماعی مردم است. هنوز ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می‌شود، لذا اگر قرار است اتفاقی بیفتد، نظارت‌ها باید دقیق باشد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  فانا، تاریخ انتشار:  5دی 1400، کدخبر: ، www.phana.ir،40056

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
0
هنوز ارز حذف نشده و فقط حرفشه این وضع رو داریم وای به روزی که حذف بشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
0
اگر خدایی نکرده خودشون هم نیاز پیدا کنن به این داروها با همین قیمت میخرن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین