پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. این مراسم به علت تداوم شیوع بیماری و لزوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بدون حضور جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و یک مداح برگزار می‌شود.
شعار سال: دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در سخنانی، با تأکید بر اینکه بر خلاف غرب، نگاه اسلام به «زن» نگاه کالایی نیست، گفت: اسلام حضور اجتماعی زن در عرصه‌های مفید و سازنده‌ای همچون تعلیم و تربیت، فرهنگ و بهداشت را تأیید می‌کند وشواهد تاریخی نیز نشان‌دهنده حضور زنان مسلمان از جمله حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها در برخی از این عرصه‌ها است، اما فعالیت اجتماعی زن باید به شکلی باشد که ضمن رعایت حریم و حدود شرعی، کانون خانواده آسیب نبیند.

همچنین در این مراسم آقای میثم مطیعی به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداخت.

این مراسم به علت تداوم شیوع بیماری و لزوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بدون حضور جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و یک مداح برگزار می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۳۲۲۵۲۵، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین