پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کمپین مردمی حمایت از زاگرس مهربان در اقدامی بسیار ارزشمند و ملی، فهرست ۴۱۱ پروژه فاقد مجوز محیط زیستی در بودجه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.
شعار سال: سازمان محیط زیست طی نامه ای به ریاست مجلس از ۴۱۱ پروژه فاقد مجوز محیط زیستی در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد. در این فهرست از پروژه‌های انتقال آب کارون به فلات مرکزی، خزر به سمنان و ... به دلایل نامعلوم خبری نیست.

این فهرست در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۰ از سریق سازمان محیط زیست به رئیس مجلس ارسال شده است و حالا از طریق کمپین مردمی حمایت از زاگرس مهربان به منظور شفافیت بیشتر و مقابله متحدانه با پروژه‌های فاقد مجوز محیط زیستی در بودجه ۱۴۰۱ منتشر می‌شود.

گفتنی است بسیاری از این پروژه‌ها نه تنها مجوز محیط زیستی بلکه سایر مجوز‌های قانونی نظیر مجوز میراث فرهنگی، منابع طبیعی و ... را نیز ندارند. تا جایی که حتی دولت محترم به خود زحمت دریافت هیچگونه مجوزی را نداده اند.
 
دانلود فایل PDF
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۳۸۹۴۱، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین