پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
سایت بغداد الیوم امروز (سه شنبه) به نقل از آنچه یک منبع سیاسی آگاه خوانده، جزئیاتی را از دیدار «سردار اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر منتشر کرد.

شعار سال:منبع بغدادالیوم اظهار کرد که قاآنی درساعات پایانی شامگاه دوشنبه پس از انجام زیارت در نجف و کربلا، با مقتدی صدر در منزل وی واقع در حنانه دیداری غیرعلنی داشت.
 
وی افزود:« قاآنی با صدر در خصوص یکسوسازی مواضع قدرت های سیاسی در بیت شیعی و سوق دادن جریان صدر به سمت تشکیل ائتلاف واحد با چارچوب هماهنگی در پارلمان به منظور تشکیل دولت گفتگو کرد».
 
براساس گفته منبع بغدادالیوم، «صدر نیز بر پافشاری خود برای عدم مشارکت «نوری المالکی»، رهبر ائتلاف دولت قانون در دولت جدید در ازای تشکیل یک ائتلاف واحد با هیأت هماهنگی تأکید کرد».
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 28 دی 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1300380

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین