پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
برخی از سهامداران بورسی پیرو نابسامانی‌های بوجود آمده در بورس از شهریور امسال که پیش بینی می‌شود تا تیر ۱۴۰۱ هم ادامه داشته باشد، اقدام به تجمع و اعتراض جلوی مجلس شورای اسلامی نموده و مراتب اعتراض خود را به رئیس جمهور اعلام داشتند. اخباری چند از سر دادن شعار‌های هنجار شکنانه نیز بشکل موردی مخابره شده است. مخاطب اصلی شعار‌های این جماعت، سید ابراهیم رئیسی و پور ابراهیمی (نماینده مجلس) بوده است.
شعار سال: صبح چهارشنبه یکم دی‌ماه جمعی از سهامداران بازار بورس مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. سهامداران در این تجمع از مسئولان خواستند که از سرمایه‌های خرد بازار بورس حمایت کرده و مانع از منفعت طلبی برخی، در بازار سرمایه شوند. این در حالی است که در طول هفته‌های اخیر شاخص بورس با روند کاهشی روبرو شده و همین موضوع انتقاداتی را در پی داشته است.

لازم به توضیح است که عرضه اوراق در بورس، عدم توجهی به ممانعت و پیشگیری از مداخلات دولتی‌ها و برخی از سهامداران بزرگ در بازار بورس، شرایط خاص اقتصادی، عدم تزریق سرمایه به بورس، عدم انجام مصوبات تقویتی گذشته در خصوص بازار بورس و مواردی همانند را می‌توان بعنوان مهمترین عوامل موثر بر ریزش چند ماهه بازار بورس در نظر گرفت.

تجمع اعتراض آمیز بورسی‌ها جلوی مجلس
 
 
تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین