پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۰۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
کمیسیون اقتصادی مجلس با ریاست محمدرضا پور ابراهیمی در ۳ سال اخیر در مقابل ریزش بازار کاملا منفعل بوده و چند ماهی است دست به اقداماتی حاشیه ساز، اما کاملا بی نتیجه زده است. باید دید مجلس از سال ۹۸ که رشد بورس به طور غیر متعارف شروع شد و سال ۹۹ که دولت روحانی با دعوت جیب خود را پر و جیب مردم را خالی می‌کرد.
شعار سال: دوره گفتار درمانی به سر آمده و باید یقه همه مسببین ریزش بورس، چه در دولت چه در مجلس گرفته شود.

کمیسیون اقتصادی مجلس با ریاست محمدرضا پور ابراهیمی در ۳ سال اخیر در مقابل ریزش بازار کاملا منفعل بوده و چند ماهی است دست به اقداماتی حاشیه ساز، اما کاملا بی نتیجه زده است.

باید دید مجلس از سال ۹۸ که رشد بورس به طور غیر متعارف شروع شد و سال ۹۹ که دولت روحانی با دعوت جیب خود را پر و جیب مردم را خالی می‌کرد.

کمیسیون اقتصادی دقیقا چه اقدامی برای صیانت از حقوق مردم انجام میداد؟
جالب‌تر اینکه یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در همان سال‌ها عضو شورای عالی بورس بود و میتوانست جلو بسیاری از این حوادث ایستادگی کند و نگذارد که اتفاق بیفتد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است خود او نیز مشغول همکاری و مراوداتی با تیم قبلی مدیریت بورس بود که به جای صیانت از سرمایه مردم مشغول نصب ماینر بودند؟! جالب‌تر آنکه بیت کویین بازان را نیز به مجلس دعوت میکردند و در مورد بازار سرمایه از آن‌ها مشورت می‌گرفتند.

یک روز پیش نویس محرمانه اصلاح قانون بورس را با سربرگ مجلس بیرون میدهند، پیش نویسی که در آن سیگنال فروش‌هایی که با دروغ جیب مردم را خالی می‌کردند برایشان مجازات متناسب در نظر گرفته میشد، اما کسانیکه خود که این پیش نویس را منتشر کرده اند با جنجال سازی وعده حذف این جرائم را میدهد!

یا با انتشار فیلم تقطیع شده از جلسات محرمانه کمیسیون خود را حامی سهامداران نشان می‌دهند و دولت جدید را ضد سهامدار، اما در کمتر از یک هفته در جلسه هم اندیشی ۷۰ نفره، کلکسیونی از متهمین پرونده دار در بورس، سیگنال فروشان و ماینر بازان را دعوت به همفکری برای نجات بازار سرمایه می‌کنند.

اقایان که روزی سودای وزارت اقتصاد را در سر داشتید و ناکام ماندید، قهرمان بازی را کنار بگذارید و به جای خودتان به فکر نجات مردم باشید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین