پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
فرمانده نیروی دریایی ارتش آلمان مجبور به کناره‌گیری شد.
شعار سال: فرمانده نیروی دریایی آلمان به دلیل سخنان تمجیدآمیز از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مجبور به کناره‌گیری شد. فرمانده نیروی دریایی آلمان روز شنبه گفته بود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مستحق احترام است و اینکه کی‌یف هرگز کریمه را از مسکو پس نخواهد گرفت. وی به دلیل این اظهارات مجبور به استعفا شد.

معاون دریاسالار کای آخیم شوئنباخ در بیانیه‌ای گفت: من از کریستین لامبرشت، وزیر دفاع خواسته ام تا فوراً مرا از وظایف خود معاف کند. وزیر نیز درخواست من را پذیرفت.

شوئنباخ در یک کنفرانس خبری گفته بود اروپا به روسیه برای مقابله با چین نیاز دارد و این کشور قابل احترام است؛ وی روسیه را کشوری قدیمی و مهم خواند و گفت: احترام گذاشتن کاری کم هزینه است، حتی بدون هزینه؛ به راحتی می‌توان به پوتین احترامی داد که واقعاً می‌خواهد – و احتمالاً او سزاوار آن است.

وزیر دفاع آلمان اعلام کرده اظهارات بالا مواضع شخصی فرمانده سابق نیروی دریایی است و ربطی به دولت آلمان ندارد. شوئنباخ پیش از کناره‌گیری مجبور به عذرخواهی شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۳۰۳۱۴۵، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین