پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
حجت الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه امیر کلا در مازندران مدعی شده که حضور دانش آموزان در فضای مجازی، ضربه بالایی به دین زد. دشمنان با هجمه به روحانیت به دنبال دین زدایی هستند. عمل به واجبات در میان مردم کم رنگ‌تر از گذشته شده است و ... باید از آقای امام جمعه پرسید که با این سطح دانش و تجربه (که مسلما هم ارزشمند است و هم قابل تقدیر) آیا الگوی خاصی برای تربیت دینی کودکان دارید؟ آیا از عملکرد خودتان (شمای نوعی و حتی خود ما) در بحث مدیریت و سیاستگذاری فرهنگی رضایت دارید؟ چرا یاد گرفته ایم که با توسل بنوعی راهبرد فرار به جلو، لاپوشانی کرده و تقصیر‌ها را بر گردن دشمن خارجی بیندازیم. باید بپذیریم که کم کاری کردیم و موظف به جبران هستیم. باید آستین‌ها را بالا زد برادر. باید شبکه جبران ساخت که مسلما بزرگانی، چون شما، زحمت بیشتری بر عهده تان خواهد بود.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین بابائیان در جلسه طلاب و فضلای امیرکلایی مقیم قم که در دفتر مرحوم آیت الله صالحی مازندرانی برگزار شد، به طرح دشمنان با ایجاد فضای مجازی پرداخت و گفت: باید قدردان انقلاب و دستاورد‌های آن برای ایران اسلامی بود و برای آن تبلیغ کرد؛ اگر دست از تبلیغ دین برداریم، نمی‌توان از دیگران انتظار تبلیغ و ماندگاری اسلام داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان استاد حوزه علمیه و امام جمعه امیر کلا در مازندران با اشاره طرح‌های دشمنان گفت: اینکه کاخ سفید یک شب آرام نمی‌خوابد، از عظمت انقلاب اسلامی ایران است؛ دشمنان ما همیشه در حال برنامه‌ریزی برای سنگ اندازی در امورات کشور بوده تا نظام و انقلاب را از چشم مردم بیندازند.

امام جمعه امیرکلا خاطرنشان ساخت: اگر مشاهده می‌کنیم که دشمن همیشه در حال دشمنی است، به خاطر حرکت انقلاب است؛ اگر انقلاب اسلامی ایران حرکتی نداشت، دشمن هم کاری با آن نداشت؛ اما همین که مشاهده می‌کنند که در حال پیشرفت است، دشمنی کرده و برنامه دارند آن را متوقف سازند.

سخنران این جلسه بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی، امروز در حال جنگ ادراکی است و طلاب و فضلا با جهاد تبیین و بصیرت افزایی نباید بگذارند به موفقیت برسند.

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بیان کرده‌اند که من به آینده امیدوارم؛ اما این امیدواری باید با حرکت از سوی ما باشد و نباید بایستیم و فقط امیدوار باشیم.

وی ابراز داشت: جهاد کبیر و جهاد تبیین از منویات مقام معظم رهبری است که باید به آن اهتمام ویژه داشت و با تقویت غیرت دینی می‌توانیم به دستاورد‌های انقلاب پایبند بمانیم؛ دشمن به دنبال گرفتن غیرت دینی از مردم است و باید از خود سوال کنیم که برای ماندن غیرت دینی چه کرده‌ایم؟.

امام جمعه امیرکلا خاطرنشان ساخت: متأسفانه برخی از افراد در وضعیت فعلی هضم شده‌اند و دشمن با هجمه بسیار به روحانیت به دنبال دین زدایی و به زمین زدن ارزش‌ها از جامعه و مردم است.

سخنران این جلسه تصریح کرد: دشمن سو استفاده بالایی از موضوع کرونا کرده و با حضور دانش آموزان در فضای مجازی، مشکلات فرهنگی بالایی در کشور به وجود آمده و ضربه بالایی به دین مردم زده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان بیان داشت: امروز عمل به واجبات در میان مردم کم رنگ‌تر از گذشته شده و باید ببینیم چرا به این وضعیت رسیده‌ایم و چه کار‌هایی می‌توانستیم انجام بدهیم که انجام نداده‌ایم.

وی اظهار داشت: باید مشکلات موجود در جامعه را شناخت و برای آن برنامه داشت تا بتوانیم به وظیفه تبلیغی خود به خوبی عمل نمائیم.

امام جمعه امیرکلا ابراز داشت: اگر امروز به داد اسلام نرسیم، فردا دیر است و نمی‌توان کاری انجام داد؛ باید ببینیم چه کار‌هایی را می‌توانیم انجام دهیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم؛ امروز سهل انگاری و بی تفاوتی در جامعه موج می‌زند و باید مراقب باشیم گرفتار آن نشویم.

سخنران این جلسه خاطرنشان ساخت: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و باید برای تقویت آن تلاش‌های بیشتری داشت و وارد میدان شد؛ اگر امروز توانستیم از نظام و انقلاب و رهبری دفاع کنیم، به نتیجه می‌رسیم؛ اما با بی تفاوتی داشته‌های خود را از دست خواهیم داد.

بنابر گزارش حوزه نیوز حجت الاسلام والمسلمین بابائیان در پایان به سوالات طلاب و فضلا پاسخ داد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۵۱۶۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین