پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با انتشار پیام تسلیتی، رحلت جانگذار مرجع عالیقدر عالم تشیع، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و آن را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه اسلامی عنوان کرد.
شعار سال: متن پیام تسلیت دکتر محمدصادق خیاطیان به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

درگذشت مرجع عالیقدر عالم تشیع، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه اسلامی و خلاء فقدان ایشان پرنشدنی است. آن فقیه عالیقدر عمر گرانبار خود را صرف تدریس و ترویج شعائر اصیل اسلامی کرد و از جایگاهی بی‌بدیل در عرصه فقاهت و مرجعیت برخوردار بود. گذشته از علم، فضل، تهجد و تقوا که ویژگی‌های بارز شخصیتی ایشان بود، آن مرحوم در طول حیات پربرکت خود آثار درخشانی را از خود به جای گذاشت که تا ابد راهنمای محصلان و مدرسان علوم دینی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت، ولی عصر (ع)، مقام معظم رهبری، مرجعیت شیعه، حوزه‌های علمیه، بیت معظم‌له و یکایک مردم خداجوی ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. از پروردگار متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان ایشان، صبر و تسلی خاطر مسئلت می‌کنم.

محمدصادق خیاطیان

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری ، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۳۶۱۰۰، www.css.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین