پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان گفت: اولین خانه پارکور کشور با قابلیت برگزاری رویداد‌های بین المللی به زودی در خوزستان به افتتاح می‌رسد.

شعار سال: هومن خدری گفت: این استیج اولین خانه پارکور استاندارد در کشور است که ظرفیت اجرای مسابقات کشوری و ملی را برای ورزشکاران این رشته مهیج ایجاد می‌کند.
 
او می‌گوید: ورزشکاران‌پارکور در استان خوزستان از جمعیت بالایی برخوردار بوده و عناوین مختلف آسیایی و کشوری و حضور در برنامه‌های مختلف ملی از جمله برنامه عصر جدید را در کارنامه خود دارند که با راه اندازی این خانه پارکور از این به بعد ورزشکاران ما می‌توانند در شرایط بهتر و ایده آلی به تمرین بپردازند.
 
رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان گفت: اولین خانه پارکور کشور در اندیمشک، حتی قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را نیز دارد.
 
به گفته این مقام مسئول خانه پارکور خوزستان در حال آماده سازی است و ان شاءالله ۲۴ بهمن ماه همزمان با برگزاری مسابقه جایزه بزرگ جام انقلاب اسلامی با حضور رییس پارکور ایران، افتتاح می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 14بهمن1400، کدخبر: 8050655،www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین